Födelsedagspresent i förskott!

Publicerad 2009-03-19 12:34:09 i Allmänt,

God mooorgon!
Jag vaknade nyss, så skönt att få sova ut.
Idag är det alltså studiedag för oss frisörer, och jag tänkte
plugga faktiskt.. Tills Andreas kommer hem från jobbet.

Vi var i stan igår och jag fick välja ut en tidig födelsedagspresent..
Och ni kan nästan gissa vad det blev haha, ni känner ju mig nästan nu!
Jag var så ivrig och andreas sa att jag fick öppna om jag ville,
för jag visste ju redan var det var, sen skulle jag få en till present på
min födelsedag :$ !!!



  

En lipplumper, helt underbart eftersom jag vill ha större läppar men vågar inte lägga mig under nålen.
En fantastiskt mascara som gör att fransarna ser ut som lösögonfransar.
En antirynkel kräm, helt underbar den med, jag får alltid rynkor i pannan och skrattrynkor runt munnen
för att jag gör så roliga grimaser under dagens dag och skrattar hela tiden..

Är så himla glad älskling, tack ! Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi