Städat hela dagen idag!

Publicerad 2009-05-03 21:54:31 i Allmänt,

Nu har jag precis tagit en dusch, mycket mycket skönt!
Ska smörja in mig med brun utan sol nu och gå in i mitt välstädade rum.
Jag älskar att ha det ordnat och städat, så jag har låtit min dörr vara stängd med fönstret öppet
därinne så att det har vädrats hela dagen, jätteskönt att komma in där och kunna andas utan allt
katt och hundhår och allt!
Pratade nyss med min prins och han är på väg hit nu från jobbet och
vi kommer ju vara tvungna att somna direkt han kliver innanför dörren nästan
eftersom vi båda ska upp tidigt imorgon!

Ska lägga fram en outfit till imorgon också..
Och förhoppningsvis kommer en videoblogg då med!
Tycker ni att jag borde videoblogga regelbundet?

Kommentarer

Postat av: Ebba

Publicerad 2009-05-03 23:26:04

Jaa de tycker vi:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi