Vad är livet... egentligen?

Publicerad 2009-05-02 21:28:19 i Allmänt,

Jag har suttit hela dagen på jobbet och tänkt..
Vad är livet för något? Varför sattes alla människor på denna planet?
Ännu läskigare - Vad finns utanför rymden?
Vi har inte de utrustningarna så att vi kan kunna komma så långt ut som
vi skulle vilja göra i rymden... Jag vill veta,
för jag vet att det är inte bara här det finns liv.. Jag och Geraldina stod
och snackade om det i flera timmar.. Vem har satt oss här?



Vad är meningen ? Födas, jobba och slita arslet av sig, kämpa,
bli sårad, bli lycklig, och sen då? Bara dö?
Vad händer efter döden? - Ingen vet, förän man själv är där!

Jag tycker detta är jätteintressant och jag vet att skulle vi ha utrustningen till
att åka längre ut i rymden skulle vi hitta ett slut.. Men vad skulle finnas där?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-02 21:35:45

du är inte ensam att tänka så,jag är också en riktig tänkare och verkligen när det gäller sånt.



det ända du gör i livet är att födas,gå i skolan,jobba,kämpa,gråta m.m =/ men men ibland är livet underbart men inte alltid. Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi