Hiss&diss

Publicerad 2009-11-29 21:18:39 i Allmänt,





  
Klä ut sig för sin pojkvän inför jul och inför annat också!


En god Margarita i gott sällskap. Mums!



Mia Kirshner. Sexigaste kvinnan som någonsin satt sin fot på jorden.
Skulle hon vara singel,skulle jag åka till henne och fria på direkten.
Mjaaooou!



Blondinbella. Har kommit långt i livet på kort tid,grymt gjort.






Fläskläppar!!! - Skulle hon kommit och hälsat på min knytnäve skulle hon fått det där gratis.



Kan hon inte bara dra upp handuken lite så skulle hon få mer betalt!? Varför
visa halva svenska befolkningen hur hon ser ut när hon har duschat? 


Låga klackar. Man kan lika gärna gå utan klack om man har liten klack.
Det borde inte ens få heta klack. Det får numera efter detta heta STUMP.
Jag ska aldrig mer gå i STUMPAR!


Jag skulle aldrig i hela mitt liv sätta på mig en sån.


Kommentarer

Postat av: Hell's Bitches - The naked truth!

Publicerad 2009-12-01 17:00:14

Håller med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi