influensa!

Publicerad 2009-11-28 17:37:32 i Allmänt,

förlåt för dålig uppdatering som vanligt nu för tiden.
jag har iallafall influensan, ligger som en död fisk i sängen
och äter ipren,dricker vatten,suger på halstabletter och bara vilar.
Ingenting annat jag kan göra än att tacka den fula ungen som kysste grisen,
så att allt detta började. Varför skulle jag ens vaccinera mig då?????

Jävla fitta, fast ett plus är ju att jag gått ner 4 kilo sen i TISDAGS :D
hahaha, jag kan gärna vara sjuk lite till.. nej skämtosido.
Jag hoppas att jag blir frisk innan nästa vecka,för jag måste hinna handla julklappar.

Kommentarer

Postat av: Sarisen :)

Publicerad 2009-11-28 19:02:20

Krya på dig!<3

Saknar dig jättemycket!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi