Min dröm inatt..

Publicerad 2009-11-23 13:30:50 i Allmänt,

Inatt drömde jag något sjukt verkligt och otäckt.
Jag drömde att jag fick ett barn, som hade mörkt hår och mörkbruna ögon.
Det hoppade till att jag var på en båt med barnet som var nyfött och
jag såg min pappa ligga och sola på däck. Jag bad om pengar men
han ville inte prata med mig så hans kompis fick ge mig pengar istället.
Jag gick och skulle köpa kläder till ungen och jag höll på att tappa barnet hela tiden.
Jag var alltså helt ovetande om hur man tar hand om ett barn.
Sedan vaknade jag, och det var en verklighetsdröm, alltså att det kändes otroligt verkligt.
Nu känner jag inte alls för att skaffa barn när jag blir äldre, mindre nu.
Jag kan ju inte någonting om dom.. Gud vad läskigt, någon som drömt liknande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi