Diss!

Publicerad 2009-10-10 17:26:09 i Allmänt,






- Stringtrosor.



Finns det något värre att ha ett snöre i arslet? Det skaver och är obehagligt.
Speciellt snyggt är det inte heller. Jag älskar hotpants , dom är sköna, snygga och
otroligt sexiga. String går bort 09/10 , satsa på ett par heta hotpants istället,
det uppskattas även mycket mer av killarna också!


- Falska uggs.



Ni får ursäkta mig , men var det inte 06/07 man använde Uggs?
Det ser faktiskt ut som om man ska upp till månen om man sätter på sig
såna "skor". Dessutom går man snett i dom så det ser ut som om man är
kobent efter en månad som man användt dom eftersom sulan vrider sig,
sen när det är slaskigt och blött ute så blir dom blöta ända in i fodret utifrån,
med extra strumpor i dom så hjälper det ändå inte...  SLÄNG SKITEN!
Det är fan billigare att köpa två plastpåsar att sätta på fötterna och hålla dom torra och varma.



- Idol 2009.



Idol har alltid varit överskattat enligt mig, jag skulle nog behöva dricka en hel vodka för att kunna söka dit, jag har bara inte staken till det.. tyvärr.
Men iallafall till saken : Idol är så otroligt uppgjort och manus-skrivet så att det bara skriker om det.
Dåliga talanger i år, förutom Erik som kommer gå längre i sin karriär än Kevin som får vara med i High School Musical. Jag ser inte att det blir "något" utav dem som deltar i idol, inte från den personen som vinner skiten heller. Fattar inte poängen egentligen.. Vill man bli något, spelar man in en låt där man sjunger, lämnar in det till BMG eller något annat skivbolag, inte fan ställer man sig och tävlar med andra, varför dela med sig av kakan?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-10 17:58:58

sulan vrider sig inte på äkta uggs, bara falska. ta reda på fakta

Postat av: Sara

Publicerad 2009-10-10 18:30:43

SSvara på mina kommentarer :(<3<3<3<3<3<3

Saknar dej<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-12 15:34:49

Precis, äkta uggs är inte alls så. Håller med den som har skrivit över.

Falska är inge bra, ska man ha uggs så köper man äkta, det är kvalité på dom.

Postat av: Tim

Publicerad 2013-05-14 14:02:54

Hej!

String går fet bort och hotpants är sexigare och uppskattas mer av killarna?
Jag uppskattar det inte, inte alls. Möjligen om det vore en såkallad halvstring. String är det snyggaste och sexigaste en tjej kan bära, om du frågar mig. Antingen det, eller ingenting alls. Hotpants går fetbort. Men hoppas din kille gillar det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi