Frågor!

Publicerad 2009-10-19 22:13:15 i Allmänt,

1.När blev du av med oskulden? - När jag var sexton år.


2.När skaffade du silikonbröst och hur hade du råd med det? - Jag har inte silikonbröst,men tack för komplimangen!

3.Hur många har du haft sex med och gillar du oralsex? - Inga kommentarer, och ja jag älskar det!

4.Har du haft sex med en tjej? - Ja det har jag..

5.hur många har du haft sex med? - Läs ovanstående svar.

6.Vad säger din pojkvän om att du är bisexuell? - Han har inga problem med det, men tjejer blir ju ett hot..Killar tycker att det är jättehett när två tjejer håller på , men när dom sen får reda på att tjejerna kan bli tillsammans, då är det inte så hett längre haha.

7.vet din mamma att du är bi? - Ja det vet hon, hon älskar mig lika mycket ändå!

8.Varför hittar du på dina egna frågor? :P -Haha gör jag? Då måste jag vara den enda som inte visste om att jag själv skrev egna frågor!

9.vilka från sofia skola umgås du med fortfarande? - Nicolas träffar jag väl lite då och då, Lisa stöter man också på ibland på söder.. Men inte någon som jag umgås med ofta!

10.hur träffades du och andreas? berätta om er boendesituation - Nu har det ju blivit lite omväxling,först praktiskt bodde jag här, men sen ville jag varva lite, så ibland är vi här, och ibland är vi hemma hos mig. Beroende på hur han och jag jobbar o.s.v. Vi träffades genom gemensamma vänner. 

11.Var i bromma bor du? - I en hydda på bromma kyrkogård.. Nej vi "bor" i Söderberga.

12.Hur många gånger har du varit gravid och hur många av dessa gånger är det du tänkte behålla barnet? - Privat.

13. I vilken vecka gjorde du abort och vad fick dig att ändra dig? - Privat.

14.vem är din bästa tjej kompis? - Jag har flera bästa tjejkompisar, men dom som ligger på topp nu är Tove,Emma,Amanda och Emmy.

15.du är inte vän med anal längre väll!? - Om du pratar om analsexemmy , klart jag är! Hon är ju störtskön!

16.DU HAR INTE SILIKON HAHAH - Det har jag aldrig påstått heller, idjut

17.är inte surdegsbröd utan kolhydrater också? snälla svara!:D - Yes it is baby!

18.Är dina föräldrar syskon? - Haha det var nog den sjukaste frågan jag fått i mitt liv..Tänker inte ens kommentera din sjuka fråga ditt psykfall, GET SOME HELP MAAAAN!

19.Är du och fideli eller vad hon heter kompisar fortfarande? - Haha, nej det är vi inte.. Tyvärr! Hon är en riktigt skön prick, roligt hade vi en gång i tiden!

20. du bor ju fan ute på ekerö! inte bromma - HAHahahah det var det dummaste jag hört.
Jag bor på Södermalm med min mamma, när jag bor hos min pojkvän så bor jag i bromma, 3 stationer från brommaplan med buss emot spånga. So fuck off biatch! Kom inte och tro att du känner mig.


UNDERSTRUKNA FRÅGOR = FÖR PRIVAT,ONÖDIGT ELLER TASKIGT.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-20 14:38:28

du bor ju fan ute på ekerö! inte bromma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi