Hiss!

Publicerad 2009-10-10 01:29:55 i Allmänt,




- MOGIS !




Den här tjejen har skinn på näsan och kör sitt race med sina långa härliga
videobloggar, hon ger tips, driver med oss läsare på ett bra sätt och visar
sina otroligt vackra kläder ifrån hennes överdrivt stora garderob!
Dig diggar jag otroligt, det är inte lätt för en bloggare att digga en annan bloggare,
men eftersom jag är mig själv och skiter i vad folk tycker så kan jag erkänna
att jag FAKTISKT diggar henne OTROLIGT! Fortsätt som du gör, du kommer gå långt.


- Mys tofflor!


(Tofflorna är HÄRIFRÅN halens. )

Finns det något bättre än myyyystofflor? När det nu börjar bli kallt och ruskigt ute blir det ofta så
( iallafall för mig ) fryser man otroligt om sina små fossingar.
Så unna dig själv ett par mysiga tofflor som sitter skönt och är fodrade inuti, sen är utsidan viktigt, för mig åtminstonde.. Så köp ett par i din favoritfärg. Tänk dig att stiga upp en kall vinterdag och sätta på dig varma tofflor och vara varm om fossingarna innan du ska iväg till skolan/jobbet. UNDERBART, KLOCKERS helt enkelt.



- Höga klackar!



Klackar är nog det sexigaste som finns, det håller nog alla tjejer med mig om.
Du kan ha på dig höga klackar till vardags, till fest, till bröllop, till begravning, till sängs
om så är begäret. Jag älskar klackar i alla färger, alla former och dess like.
Jag som nästan inte kan gå i låga skor MÅSTE ju älska klackar eftersom mina
hälsenor har förkortats för att jag gått så mycket i klackar, i skolan, på fest, till vardags, till sängs(!)o.s.v.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-11 12:10:39

vart kommer klackskorna ifrån? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi