Lip Injection-Hiss eller Diss?

Publicerad 2009-10-20 19:02:55 i Allmänt,

Fick en fråga av en trevlig läsare, vad jag tyckte om Lip Injection från Too Faced.
Jag tycker att det är underbart, jag har ju fylliga läppar naturligt ( tack gode gud ),
men det fungerar även på dom som inte har mycket till läppar också.
Chiliextrakten i läppglanset gör att det blir en brännande eller i vissa fall stickande känsla i läpparna,
och dom svullnar upp, jag tycker att det var det bästa köpet någonsin.
Jag hade det förut också, så jag visste ju hur det funkade, men för er söta läsare
så berättar jag hur JAG tycker det funkar ! :)
Hoppas du blev nöjd med svaret Inez!, Du borde absolut köpa det nu när det är extrapris dessutom ;)!

 





Så istället för att spruta in saker i läpparna så kör på läppglanset istället, billigare och dessutom snyggare!
Inga ankor här inte, bara fylligare och snyggare läppar på 1 minut!

Kommentarer

Postat av: Inez

Publicerad 2009-10-20 20:28:36

tack så jättemycket för svaret Emelie!!! :D:D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-21 15:37:20

Nu är dom tyvärr slut på Nelly :/ jag som ville klicka hem o få lika resultat som dig, Queen E! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi