En trött Söndag

Publicerad 2010-04-11 12:15:43 i Allmänt,

Era fina kommentarer har gjort min dag, tusen tack <3.
Jag ska fixa mig nu, äta lite frukost med älsklingen, sedan ska jag hem till mami.
Har blivit så hemsjuk på sista tiden,vill bara hem hela tiden och vara med mamma.

Får se om jag orkar göra något mer än det.. Får ej glömma att ta med mig SATC boxen hem..
Så jag har något att göra.

Sen tänkte jag fråga om det är någon av er läsare som har samma problem som mig,som
kanske skulle kunna tänka sig en fika? Skönt att prata med någon annan som vet hur det är!

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2010-04-11 22:41:11

Jag tackar inte nej gumman

<3

Postat av: Fanny

Publicerad 2010-04-13 19:19:42

Hej!



jag har också haft väldigt mycket ångest men har precis börjat leva "normalt" som mig själv igen eller hur man ska säga, ångesten är liksom inte där lika ofta och kmr inte på kvällen som förut.. bara att skriva om du skulle vilja ses. Skulle va kul o ta en fika.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi