Hemsk dag.

Publicerad 2010-04-08 21:28:44 i Allmänt,

Jag har haft en jättedålig dag idag, ångesten har blivit värre..
Jag gråter hela tiden för ingenting, känner mig helt världelös.

Jag minskade min medicin till en halv tablett och måste öka igen för jag
blev bara värre känner jag.

Så ikväll tar jag en hel igen, tur att man har en pojkvän som gör en på bättre humör
när man mår som värst.

Vi ska krypa ner i sängen nu och titta på film,ska få massage också..
Han är så underbar, tycker så synd om honom som måste stå ut med mitt humör och
min deppression.

Men han står ut, därför är han den bästa jag någonsin har träffat. Tack för att du klarar
av att leva med mig. Jag älskar dig.

Skriver mer imorgon om jag mår bättre. Hoppas att ni mår bra!

Kommentarer

Postat av: ♥ Emsan ♥

Publicerad 2010-04-08 23:52:13

You'll make it through ♥

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-04-09 01:23:15

Vad du än tycker och tänker om mig, så älskar jag dig mer än någonting annat.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-09 07:21:12

Vad är det du är deprimerad över? :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi