09/02-10

Publicerad 2010-02-09 12:05:39 i Allmänt,

Idag väckte mamma mig tidigt, hon berättade för mig
att jag fått mitt recept på medicinen nu. Så jag känner verkligen
att allt kommer ordna sig. Det känns så otroligt skönt.
Och jag slipper betala så mycket pengar för så lite tid, så jag ska få
prata med en ännu bättre psykolog nu!

Det är lite jobbigt att varje morgon vakna med hjärtklappning.. Det
är inte alls kul. Jag försöker tänka bort det,men det går inte så bra alltid.
Jag fryser hela tiden. Går ner i vikt utan anledning, är irriterad jämt.

Jag har gått på en medicin som heter Atarax dem senaste 3 veckorna.
Den gör mig lugn, tar bort oro och ångest. Men den tar jag bara när jag känner mig
orolig, antingen på kvällen eller på dagen.

Jag har provat på lite pilates, det gav mig lite sinnesfrid, men samtidigt gjorde mig väldigt
svettig haha.. Visste inte att det var så jobbigt att kräla på golvet,
man tycker ju att jag skulle haft bättre kondis eftersom jag tränat elit gymnastik..
Men det var ju ca 6 år sedan, så det kan man ju inte räkna med att fortfarande ha kvar..



PS. Klaga inte på min stavning, om du är ny och läser här så har jag dyslexi.
Och jag stavar bättre än andra dyslektiker,så sluta klaga.
Vill du inte läsa? Läs inte. Jag skriver om hur jag uppfattar mitt liv,
och jag skriver hur jävla konstigt jag vill. DS

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-09 13:27:52

Skönt att du kan prata om det,

Ingen vill bli uppäten inombords utav ångest eller oro.

Postat av: Emsan

Publicerad 2010-02-09 17:59:35

Gumman om du vill prata finns jag, har också tagit tabletter mot depression,ångest och panikattacker. Så jag förstår dig.



Många säger liksom , kan du inte klara dig själv, måste du ha mediciner?



Har precis slutat med dom mot min vilja..Jag finns här babygirl!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi