Flummig

Publicerad 2010-02-12 16:19:09 i Allmänt,

Haha jag är helt flummig.. Känns konstigt första dagen med den nya medicinen..
Jag är lycklig,gråter och skrattar , känner mig helskum!

Jag och mamma ska gå och köpa pizza idag, fira lite att jag kommer börja må bättre snart!

När vi var på apoteket igår, så åkte vi faktiskt till centralen,det var det enda som var öppet.
Jag kände av min ångest ytterst lite, för det var stort där inne, det var inte lika trångt som det apotek
vi har nära här.

Nu ska jag fixa klart mina akrylnaglar, har köpt lite smycken som jag ska sätta på :)

Kommentarer

Postat av: Bitte Fridén

Publicerad 2010-02-17 11:11:56

1-2 veckor kan man t o m bli sämre än man var innan.

Jag kände mej som en fågelholk hela första veckan men sen vände det och jag blev mycket mer stabil.

Har även tagit bort en del av mina manier.

Vill inte kalla det tvångsbeteende men det är inte lika viktigt för mej att kläderna hänger både i storlek och färgskala i garderoben längre. skratt

Kalla det avtrubbad om du vill men jag får mer tid över för saker som faktiskt är viktigare än såna ovärldsliga ting.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi