Forlovningen

Publicerad 2010-02-22 22:25:39 i Allmänt,

Vi har planerat det ett tag,men bestamde mig for att slutfora mitt mål idag.
Jag och mamma kom överrens om att vi skulle ljuga lite for min pojkvän
så att han inte skulle komma på vad jag skulle göra.


(där ser man att jag har blivit smalare ;) juste, jag redigerar inte mina bilder! gosh i look good)




Mamma akte ivag och hamtade ringarna jag bestallt, i Gamla stan.
Han var i stan och handlade klader, sen kom han hit.
Jag sa at honom att inte komma upp till oss utan att han skulle vanta nedanfor,
sa skulle jag komma ner till bilen..

Jag sa att jag ville aka till en mysig plats och ta en cigg bara och slappna av lite
och fa luft. Vi akte runt och hamnade vid vattnet vid hammarby sjostad, nara mig.

Jag drog fram asken medans han tande sin cigg, sa sa jag :
Jag alskar dig av hela mitt hjarta, och jag vill spendera hela mitt liv med dig, vill du forlova dig med mig?
Han svarade ja, och vi bara stod och log emot varandra i kanske tio minuter,
vi tog varandra i hand med dom nya ringarna och satte oss
i bilen och akte hem, mamma hade kopt alkoholfri ol och hade lagat en fin middag//

Jag alskar dig, och jag kommer aldrig ta av mig ringen.

Kommentarer

Postat av: Emsan

Publicerad 2010-02-22 22:45:04

Åh gumsiiii är så glad, grattiiis! :)

Postat av: Lena

Publicerad 2010-02-22 22:47:16

Grattis i massor och Lycka Till nu bägge två med allt ni tar er för i livet.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-23 10:16:23

Naaw vad gulligt! grattis till er :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-23 11:59:19

det där e ju ingen riktig förlovning bara för att ni bytt ringar

Postat av: Lena

Publicerad 2010-02-23 15:04:14

Du som valt att inte uppge vare sig namn eller vill vara "anonym" som menar att det inte är någon "riktig förlovning" - hur tycker du att en riktig förlovning går till och ska vara då ? Visst man kan sätta in annons osv.... däremot om du menar TROLOVNING , så är det en helt annan sak och det är kanske det du menar. Föklara dig och vad du menar..

Postat av: emmy

Publicerad 2010-02-23 16:14:20

Grattis emelie! :)

Postat av: Sara<3

Publicerad 2010-02-23 17:33:16

Vad kul! Hoppas ni har det kul som förlovade :) Tappa inte bort ringen bara, för då får du nog problem... ;)

Älskar dig! Puss

Postat av: Ssannab

Publicerad 2010-02-23 23:42:58

åh, grattis! :)

Postat av: tovis

Publicerad 2010-02-24 15:19:59

Grattis gumman! Hoppas du mår bättre snart!

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi