Godmiddag

Publicerad 2010-02-23 18:57:28 i Allmänt,

Ligger i min sang som ett mongo.. Snorar,hostar och spottar slem..
Tack alskling for att du smittade mig <3 Underbart haha inte.

Mamma ar ute och hamtar paket at mig, jag kopte en Ed Hardy troja till min pojkvan
i alla hjartans dag,men den kom nu sa han kommer bli glad imorgon.

Dessutom kopte vi nasplaster,nasdukar och B-vitaminer sent igarkvall
for jag blir sa torr om nasan om jag snyter mig med toapapper haha..

Ska kolla pa vanner nu,och titta pa min ring lite ;)
Som dessutom har 4 diamanter pa den.. kommer aldrig ta av mig den.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-23 20:35:24

kan du inte visa bild på era ringar?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi