Inget gym för mig..

Publicerad 2010-02-09 17:58:08 i Allmänt,

Det blev inget gym för mig.. Jag känner mig inte ens redo för att gymma med 2 människor, en av dom är min pojkvän och den andra är hans vän.. Bara jag tänker på att vara i en lokal där det är jätteljust får mig att bli kallsvettig.. Jag ska hämta ut min medicin ikväll eller imorgon,får se hur jag mår imorgon.

Jag gick iallafall upp vid 10-11 någonstanns där.. Så nu är jag så trött att jag snart somnar..
Men min pojkvän hämtar upp mig här hemma, så får jag spela sims medan han gymmar.
Jag vill ju inte att mitt misserabla liv ska gå ut över honom, så det är klart att han ska ut
och göra saker. Inte bara sitta inne och deppa med mig!

Jag har alltid varit den som brytt mig om andra, lyssnat på hemligheter, försökt hjälpa och rädda folk ifrån
dåliga situationer.. Men nu är det dags att jag börjar tänka på mig själv.

Lite tråkigt är det när ens kompisar inte ringer och kollar hur det är med en..
Man känner sig så ensam i världen. Jag pratar med 3 personer i mitt liv just nu,
min mamma,min storasyster och min pojkvän.

Jag känner mig som en fis i rymden, jag kan inte ens gråta längre för alla tårar är slut känns det som..
Ni vet den känslan innan man börjar gråta får man en klump i halsen?..
Så får jag, men det kommer inga tårar.. Jag tror att jag har gråtit en hel sjö i mitt liv..

Men gråta sägs vara väldigt bra .. så jag får väl lita på det(?).

Ska fixa mina naglar lite nu, för lite sysselsättning, köpte även en alla hjärtans dag
present till min pojkvän idag också. Över nätet såklart, inte fan kan jag gå i vanliga affärer..
Inte på ett bra tag.. Om dom inte har öppet endast för mig, men jag är inte Britney Spears.

Vi firar iallafall 1 år och 1 månad på alla hjärtans dag, så det är mysigt tycker jag.

Vi hörs senare gullisar. Puss

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-02-09 18:05:42

vad jobbigt att dina vänner inte bryr sig. Men kanske är det då man inser vilka som är de riktiga vännerna. Tycker din blogg är jätte intressant, och hoppas att du kommer bå bättre framöver! Tror på dig tjejen!:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-09 18:34:37

HERREGUD EMELIE. Det är så mycket jag vill skriva men får inte fram ord. Du känner inte mig, men jag har läst din blogg sen start.



Du är otrolig!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-09 22:51:16

Jaja, nu när det är så dåligt kan det bara bli bättre :)

Postat av: sanaaz

Publicerad 2010-02-10 20:12:25

heej heej gumman :)

jag läser din blogg ganska ofta,och vill bara säga att jag finns för dig om du vill prata.

jag vet hur det är med panik ångest och allt sånt har varit med om sånt och kan hända att det kommer tbx då och då.



vi känner ju inte varanndra så bra men vi har haft det kul när vi väl har träffats:D

<3 Sanaz



Postat av: P

Publicerad 2010-02-11 15:55:01

ja o min pojkvän har varit tillsamans i ett år och två månader på alla hjärtans dag. komiskt nästan iallfall ^^

när ja läser din blogg känner ja igen mig ganska mycket. tur att jag inte är den enda i världen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi