Snorunge är man!

Publicerad 2010-02-23 23:39:13 i Allmänt,

Nu har jag snorat ner papper som fyller en heeeel konsumpåse..
Jag kommer må bättre imorgon, älsklingen hade ju samma skit.. så det sitter
nog bara i det här i typ 1 eller 2 dagar till.. Tack gode gud för det!






Men hellre är jag förkyld än har ångest.. Det har blivit lite bättre med medicinen nu,
jag har ätit den i 2 veckor i övermorgon! Grattis till mig :)

Jag försöker se possitivt på saker och gå upp i tid.. Ställer klockan på 10.15
varje dag och tar medicinen, sen somnar jag om till 12 och går upp!
Sova är otroligt viktigt under medicineringen sägs det, det ger mig kraft att orka med vardagen.

Mamma och jag har suttit och shoppat lite på nätet, vad vi har köpt får ni se sen ;)
Jag älskar att sitta och spendera tid med henne vad vi än gör, gråter av fina danser på "So you think you can dance", sitta och shoppa på nätet, sitta och skratta åt henne när hon åker pulka, prata sex och prata allvar.

Hon är den bästa mamma man kan ha.

Nu måste jag gå och smörja in min näsa för den är helt uttorkad pågrund av allt snor jag snytit ut.. Usch haha!
Sen ska jag försöka städa lite i mitt rum, ser ut som en riktig jävla svinstia, och det är inte min stil att ha
det äckligt.. Jaja, visst är jag lite stökig av mig.. Jag gillar inte när det är för lite saker.. Jag vågar typ
inte sitta i min säng efter att jag städat tills det inte ens finns ett litet damkorn på golvet kvar..

Hoppas att ni alla mår bra och att ni tar hand om er och klär er varmt när det är så kallt ute :)
Pussar/Er Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi