Svar på frågor!

Publicerad 2010-02-24 13:48:24 i Allmänt,

1.Vem anser du är världens snyggaste kille?
Svar : Johnny Depp! Eller Johnny Knoxville!



2. Vilken är din favoritställning?
Svar : Skeden

3.HUR MÅR DU EMELIE? :D
Svar : Haha, hej på dig med! Jag mår bra fast förkyld.

4.Hur ser du på att skaffa barn och unga mammor?
Svar : Jag ser inget problem med att skaffa barn tidigt, men inte för tidigt. Dessutom kan det uppstå massa komplikationer så som cp skador, cancer o.s.v.. Då vet mammorna inte hur dom ska reagera.

5. Ifall du skulle bli gravid och din kille inte ville ha det och han skulle lämna dig, hade du valt o behålla eller hade du gjort abort för att ni skulle fortsätta vara tillsammans? Fiktiv fråga, inte säkert att det skulle hända såklart.
Svar : Min pojkvän som jag har nu skulle aldrig be mig göra abort om jag ville behålla det. Dessutom är det vi kvinnors beslut om vi vill behålla eller inte. Eftersom det är vi som bär på det. Men jag skulle nog göra abort om jag var i samma åler som jag är nu, men skulle jag vara äldre skulle jag nog behålla det.

6.Sväljer eller spottar du?
Svar : Jag kan spotta dig i ansiktet!

7.Ge eller få?
Svar : Ge.

8. Vad gillar du mest i sängen?
Svar : Långt förspel, annars blir sexet inte bra alls. Man måste nästan vara så upphetsad att man håller på att dö för att det ska bli perfekt.

9. Dominera eller bli dominerad?(sängen)
Svar : Bli dominerad.

10. Berätta allt vad du vet killen gillar o vill höra i sängen.
Svar : Killar älskar när vi tjejer har självförtroende i sängen och tar egna initiativ om nya ställningar.Sen är väl lite dirty talk också sexigt, det tycker även vi tjejer ;)!

11. Vad har du för planer efter gymasiet?
Svar : Jag ska öppna en egen salong, efter 2 år som jag jobbat som frisör i Sverige flyttar jag nog utomlands och börjar jobba mig uppåt och förhoppningsvis så jobbar jag med kändisar ;)

12.Ska du operera brösten? :)
Svar : Nej det ska jag absolut inte göra, inte nu iallafall! Isåfall efter att jag fått barn när jag är runt 30 kanske, jag har fått snygga och stora bröst naturligt, varför förstöra det?

13. Brukar du gå ut mycket på helger?
Svar : Nej , inget alls faktiskt. Jag varken dricker eller festar inte. Jag satsar på ett liv med min pojkvän, min karriär och min skolgång. Jag tänker inte slänga bort mitt liv genom att supa och skämma ut mig själv. Jag vill bli respekterad och därför har jag tagit det beslutet själv.

14.ofta du har tidsbrist....
Svar : Det har jag faktiskt, min mamma opererades idag, och jag är förkyld som ett mongo och har panikångest, jag har många bollar i luften och även om man mår dåligt måste man hålla igång hemma och hjälpa till! Så jag har inte mycket tid över därav att jag inte skriver så mycket som förut.

15. du har ju varit förlovad en gång titigare, kan du berätta hur den där förlovningen gick till och varför allt tog slut med killen (jimmy om jag minns rätt)
Svar : Jag har berättat om det förut, men jag kan ta det igen. Vi förlovade oss på stan, ett gemensamt beslut .. väldigt spontant. Vi köpte dom billigaste ringarna bara "för att". Jag var ung då, runt 16.. Så det var ingenting seriöst. Nu fyller jag ändå 20 nästa år, och jag har hittat mannen jag vill leva resten av mitt liv med. Så jag räknar inte med den förra "förlovningen".

16. Hur mycket skulle du ta för en klippning?
Svar : Som i skolan, 90 kronor! :)


17. hur länge har du varit tsm med din pojkvän?

Svar : I snart ett och ett halvt ar men vi har sets i snart 2 ar.

18.kostade ringarna 498 för båda eller för en?
Svar : For bada, det var ett erbjudande, sa passa pa :)

19.va säger han om att du är bisexuell?
Svar: Han har inget problem med det.

20. säg en person du ogillar riktigt mycket både en tjej och en kille?:)
Svar : Jag ogillar ingen faktiskt, aven om jag brakat med nagon sa forsoker jag vara positiv,sa ingen :)

21. Hejsan, har läst din blogg ett tag nu :) Intressant och realistisk! Go-girl! Det är så att jag undrar om man skulle kunna få "boka" in en klippning hos dig, bara klippa topparna? Jag litar på att du är duktig, du verkar vara det! Tacksam för svar :) kramkram
Svar : Hej,tack :) Ja det kan du gora, men jag gar ju inte i skolan just nu.. Sa det far bli framat varen eller sommaren. Men du kan maila mig sa kan vi bestamma nagot! Kram :)

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-02-24 19:54:48

Hejsan, har läst din blogg ett tag nu :) Intressant och realistisk! Go-girl! Det är så att jag undrar om man skulle kunna få "boka" in en klippning hos dig, bara klippa topparna? Jag litar på att du är duktig, du verkar vara det! Tacksam för svar :) kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi