Svar pa tal!!!

Publicerad 2010-02-02 17:14:33 i Allmänt,

Anonym om Heidi, vad händer med dig??!:
"Vad fan är det frågan om, ska världen sluta som ett enda stort barbiehus med plastdock-liknande människor som går runt i stan , runt om i världen?"

Du själv ser ju ut som en bimbo på din header. Blont hår, putande läppar+ bröst. Det luktar lite dubbelmoral här.



SVAR :

För det första,jag är NATURLIGT blond.
För det andra,Jag har NATURLIGT stora läppar.
Och för det tredje,Jag har NATURLIGT stora bröst.

Tala om för mig , Anonym, vad som ar oäkta med mig är du snäll.
Kom inte med såna kommentarer när du varken kan stå for det du säger genom
att vara anonym och när du inte vet någonting om vad du pratar om.
Dessutom färgade jag mitt hår brunt för att just sluta se så otroligt dum och plastig ut.Du verkar inte känna mig så bra om du fortfarande tror att jag ä
r blond.. Tala inte om du inte har något vettigt att komma med.
Bra, då var vi klara här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi