Orgasmproblem

Publicerad 2010-01-22 14:40:37 i Sex&Sånt,

Har du som tjej svårt att komma?
Har du som kille svårt att hålla dig länge?



Jag har lösningen ;)


För dig som tjej :

För det första måste du känna dig själv och veta vad du själv tycker är skönt, efter du har tagit det steget så måste du tala om för din partner varesig det är en tjej eller kille vad du tycker är skönt och hur du vill bli smekt o.s.v Du förstår poängen.
Efter det , om det inte funkar för dig så har jag lite knep och knåp.. För att underlätta!


Den ska kletas på på utsidan, ej på insidan.
Krämen ger en sugande,pirrande och värmande känsla.
Det hjälper dig att slappna av och känna att du blir mer och mer upphetsad.
Så du blir otroligt känslig, vilket är bra!
En kommentar från en köpare av denna mirakelkräm :

"Den fungerar verkligen, jag lovar. Och i och med att jag känner mig som en sexuell varelse numera, så känner jag mig också snyggare, mer åtråvärd och jag flirtar med nästan varenda karl jag kommer i närheten av. Snacka om förändring"

Priset för krämen är 119:- och finns
HÄR



För dig som är kille :

Det kan vara jobbigt för både tjejer och killar när en kille kommer för fort
att man inte ens har hunnit tycka att det ens är skönt att ha sex..
Det tär på förhållandet och det finns många anledningar till detta,
det behöver inte betyda att han inte tänder på dig! För skulle han inte
göra det skulle han inte vara tillsammans med dig.



Krämen stryks på utanpå och ger en kylande effekt, toppen att ha kondom över då det verkligen gör så att
du inte kommer lika fort för då stannar "kallheten" där inne istället för att beblandas med sin partners "varmhet".

Priset för denna mirakelkräm är 199:- och finns HÄR!

Kommentarer

Postat av: Maniz

Publicerad 2010-01-28 15:26:51

Hi, Incidentally I saw your blog, it is fantastic. I am living Sweden almost 4 years so i cant speak fluent Swedish. I have a sexual problem but I cant go to the doctor because language barrier. Thats what I asked you that give me few tips to solve my problem.

I have the sexuall erection problem. thats mean is spectrum is coming very soon.

I find many e-shops that they sale many tablets through the internet. but i am not belive those.If you can recommend me good doctors or medicine.



sorry i forgot to tell you, I am a man 33years.

Thanks

waiting for your reply

MVH

Maniz

Postat av: Troppus

Publicerad 2011-06-12 14:03:30

Jag brukar smeta in med lite fotkräm på både mig och min flickvän när vi ska lite underhållning. Det är både bättre och billigare eftersom vi pengar över till mera bira.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi