Svar på frågor

Publicerad 2010-01-23 15:30:17 i Allmänt,

1.Är du brunett nu? :)
Svar : Yes det är jag, ljusbrun.

2. Favorit affär?
Svar : Nelly.com

3. Vilka sallader gör du helst?
Svar : Cesarsallad utan kyckling haha

4. Vart bor du någonstans?
Hammarbyhamnen, på södermalm (mittemot sjöstaden)

5. Hur många skor äger du? (visa bild på alla)
Haha oj. Foton får komma sen! Men ungefär 15 kanske..

6. Hur många vänskor äger du (visa bild på alla)
Ungefär 10-15.. Får visa bilder sen!

7. Vad rekomenderar du för cafer i sthlm?
Jag älskar mörka och mysiga cafeer.. Så 7 Knop, ligger på söder.

8.Har du en stor garderrob?
Svar : For det forsta heter det GARDEROB.
Jag har 3 garderober.. Och det e anda fullt med klader utanfor dom haha.

9. eftersom du har börjat svara på läsarfrågor sådär, kan du inte svara på vart du köper dina underkläder då? tänkte mest på bharna för jag har storlek dd eller e och hittar inte snygga någonstans ;S
Svar : Det finns faktiskt storlek D som jag har, på H&M's hemsida.
Jag kan länka den om du vill, det finns om man letar! Sen finns det en liten
butik i medborgarplatsen som säljer Bh'ar över storlek C ,
dock är det dyrare för oss som måste ha större bröst vilket är ett minus..

10. hur gåre för dig och din kille? berätta 3 saker vi inte vet om dig:)
Svar : Det går hur bra som helst tack :), vi firade ett år nu i Januari!
Ja du.. Jag tänker berätta det som ingen vet förutom jag och min familj.
Jag lider av panikångest, ångest och är ständigt rädd för saker.
Jag ska börja få medicin snart.. Kan berätta mer om det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi