Svar på frågor

Publicerad 2010-06-06 12:20:18 i Allmänt,

1. Hejsan, hur skulle du vela att ditt liv såg ut om 20 år ?
Svar : Jag vill ha ett bra jobb, må bra i själen, vara lycklig och förhoppningsvis ha barn!

2. Hur gjorde du för att sluta dricka sprit ?
Svar : Jag bestämde mig bara.

3. Fick du hjälp ?
Svar : Jag bestämde mig själv bara. Det handlar om att bestämma sig.

4. Är du nöjd med ditt liv just nu, Emelie?
Svar : Jag kunde varit lyckligare, men jag får ta varje dag som den kommer. Och förhoppningsvis kommer jag att vakna en vacker dag och vara otroligt lycklig.

5. Alla som ger dig komplimanger etc här på bloggen, bryr du dig om det eller skiter du i det?
Svar : Jag tar åt mig otroligt av era kommentarer och blir överlycklig av varenda liten positiv kommentar jag får. Så det ska ni veta, jag blir jätteglad!

6. Och till sist, kan du inte lägga upp mer egobilder? <3
Svar : Jag försöker fixa så mycket bilder jag bara kan, men jag lovar att det ska bli fler!

7. Vilka bloggar läser du konstant?
Svar : Jag läser faktiskt inga andra bloggar än min egen.. Jag älskar att blogga, men hatar att läsa bloggar..

8. Och vilka bloggar kikar du in på då&då?
Svar : Inga faktiskt..

9. Vrf är du blond igen emelie? :O du passade jätte bra i brunt ju.
Svar : Varför blev du brunett? Du passade jättebra i blont Anja!

10. Hej! hur kommer de sig att du inte ville åka buss förut? :(
Svar : Socialfobi, ångest, panikångest, rädd för allt.. Googla Socialfobi!

11. Vad tycker du om kissie,kenza,dessie,paow osv :)
Svar : Söta tjejer, men jag tycker att det är synd att alla tjejer gör vad som helst för uppmärksamhet, dom är säkert hur trevliga som helst i verkligheten,speciellt Paulina och kenza.. Men resterande två är jag lite tveksam till.

12. Hur träffades du och din pojkvän? :)
Svar : På fyllan.

Kommentarer

Postat av: anja

Publicerad 2010-06-06 12:23:01

hahaha jag vet inte vart en impuls grej sen har jag väl vant mig.

tycker verkligen du bör vara brunett dina ögon framhävdes jätte mycket! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-06 13:34:32

Kunde varit lyckligare?

Livet är inte alltid en dans på rosor, ibland har man medgång men också faktiskt motgång.

Det är bara acceptera, att vara konstant lycklig existerar inte.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi