Dumma läsare!

Publicerad 2010-03-03 18:55:58 i Allmänt,

Hahahaha dumma människa!

Anonym om Mina läsare:
men haha ofta dom "läser" din blogg från belgien, när började dom kunna svenska där ?!?!



Då svarar jag såhär : Man kan översätta min blogg till höger om du är blind så blir det svårt för mig att visa hur. Hoppas att du kan läsa, för om dom från Belgien läser min blogg så kanske dom inte BOKSTAVLIGEN läser min blogg,utan tittar på bilderna och översätter texten.
Så innan du öppnar din mun kan du ju kolla runt lite! Right?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-04 07:39:28

jag kan ju säga att bara för att det är en läsare från belgien betyder det inte att personen ifråga inte är svensk. för jag bor i luxemburg, så jag är en av läsarna som hör till belgien om man säger så. men jag är SVENSK.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-04 11:05:19

Kanske är en Svensk som bor i beligen bara, big deal

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi