Pussar

Publicerad 2010-03-02 00:04:26 i Allmänt,

Jag hade ett riktigt sjukt beteende för typ 2 timmar sedan när min syster var här..
Vi kollade på Spårlöst, jag började gråta och skratta samtidigt. Höll på i ca 5 minuter.
Sen var jag helt normal igen, förstod inte riktigt vad som hände.. :P
Men det är också medicinen.. så jag är ju inte rädd, men det var sjukt..
Det var som att vara Schizofren. Men nu mår jag bra igen!

Har satt i ännu mer löshår på min syster idag också, och klippt till det, sjukt snyggt blev det!
Bilder kommer senare eller imorgon. Nu har hon 175 slingor i håret, hon har otroligt tjockt hår!
Men jag klippte in det och "skar" så att hennes hår gick ihop med hennes eget hår.

Jag köpte nya slingor som jag ska sätta i mitt hår sen, jag köpte 100 stycken.. Behöver inte mer än så!
Hörs sen. pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi