Sparekonomen.se

Publicerad 2010-03-05 18:00:37 i Allmänt,

Jag har tänkt på detta ganska mycket,jag har ju aldrig sparat pengar.. Jag har oftast slösat och
aldrig tänkt på att jag kommer att behöva massor av pengar när jag går i pension. Det är otroligt
viktigt att man tänker på det i tidig ålder, min pojkvän sparar pengar varje månad till sin pension..
Vissa kanske tycker att det är onödigt, men tänk hur bra ni kommer att leva när ni inte jobbar längre.

Kunna bo som ni vill. Att spara i månaden kan göra ditt framtida liv till ett perfekt liv!
Jag ska börja spara, jag vill ha ett stort hus vid stranden utomlands när jag fyller 60..
Det har jag redan bestämt, man måste ha mål och drömmar. Annars går det inte.

Spara måste jag absolut börja göra. Och jag har hittat ett ställe som är toppen.
Du kan både låna till framtiden, eller spara. Tillochmed investera i aktier.
Samma sak där, min pojkvän är bra med pengar han.. Han ser till att lägga lite pengar på aktier och spara
lite pengar till framtiden, gör man likadant som han gör så kommer man leva lyckligt resten av sitt liv.

Så har du bestämt dig för att börja spara för att kunna ha det där huset på stranden utomlands, precis som jag?
Då ska du gå in på länken här, den kan hjälpa dig med din framtid!
Hoppas att du gör som mig och min pojkvän, ditt liv kommer bli perfekt!

Länk : http://www.sparekonomen.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi