Fråga

Publicerad 2011-08-30 21:10:36 i Damn straight i'm GAY!,

Tack Kattis för dina frågor, tänkte svara på dom i ett inlägg här!

Fråga :
När kom du ut? Kommer ihåg att jag läste din blogg typ.. 2008 och då hade du väl pojkvän och så om jag inte missminner mig? Berätta allt jag missat hehe ;) Gärna i ett inlägg så jag inte missar det!
Har du tjej? hur många tjejer har du legat med? Hur många killar? Har du kommit på att du var flata nyss?


Svar :
Jag kom ut som bisexuell när jag var runt 15 år. Sen kom jag ut som flata för kanske ett halvår sen. Och det är det bästa jag gjort i mitt liv.Jag har haft pojkvän ja, men har alltid känt att något fattades.
När jag väl träffade en tjej på "det sättet" så föll allt på plats och jag är lycklig för första gången i mitt liv.
Nej jag är singel ! ;) Tjejer : mindre än 15 och mer än 8.
Killar tänker inte jag gå in på haha.


Hoppas du är nöjd!
Puss & Smek

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2011-08-31 09:11:09

Toppen svar :) Tack!

Postat av: Nattisen

Publicerad 2011-09-04 22:22:50

Verkligen inga fördomar även om det nu så kommer låta, men hur tänker du gällande barn i framtiden? Hur tog familj och släkt det när du kom ut? Kommer du någonsin bli tillsammans/ göra något med en kille igen? Har du råkat ut för fördomar/annat negativt gällande din sexualitet?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi