Sommarlovet är över!

Publicerad 2011-08-22 20:39:00 i Allmänt,

Lovet har varit heeeelt skadat. Fullt med nya människor, massor av dricka, fester, utgångar!
Det har varit helt fantastiskt. MEN om jag fick chansen att vara ledig lite till skulle jag nog säga nej.
Varför? Jo för att alla människor behöver struktur på saker och ting. Och jag känner att jag behöver lite
bestämda tider, lite homework osv. Jag hatar att vara rastlös och det är perfekt att skolan börjar nu igen!



Tidiga mornar, skol lunch, alla härliga brudar i klassen, frisör arbetet och allt som hör därtill.
Vara morgonpigg igen, komma hem tidigt och kunna hitta på något, komma isäng i tid.
Gud så härligt, men jag måste ställa om dygnet. Därföööör tänker jag sova senast tolv idag och gå upp 8,
för det är lika bra att börja nu haha, det är ändå bara två dagar kvar ! ;)

När började ni skolan? Eller arbetar ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi