Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-12 11:19:59

Hej Emelie ! Jag är en bekant till dig och har en fråga som jag inte vet vem jag ska ställa denna till men jag hoppas att du kanske kan svara på den på bloggen för att jag skäms in för mina vänner osv så jag vågar inte berätta för dem! Men min kille har en tjej bakom min rygg (en gammal vän till mig) och jag vet de men jag kan inte göra slut med honom! Jag vet inte varför men jag är för svag men jag vet att han är med henne men han för nekar det till döden! Vad ska jag ta mig till? Jag mår så dåligt men är rädd för att må sämste utan honom! Snälla hjälp mig !

Postat av: Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Publicerad 2011-10-16 23:11:48

Men härlig blogg :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi