Kommentarer

Postat av: alexia

Publicerad 2011-10-23 09:21:51

heej Emelie när jag såg den här vidion så kände jag lite att jag kände igen mig på de du ville förmedla ( Men gud de låter som värsta föråläsningen när jag skriver förlåt hahahaa......) Men aaha i allafall jag gillar ditt sätt och håller me dig men jag som är liksom lite såhär badgirl kändes de lite såhär okej , men de som du borde tänka på är att de finns ju tjejer som har lite emo aktiga kläderna men man måste inte vara badgirl för de jag har den stillen liksom jag tycker om att sticka ut och har denhär emo stillen lite . Men när folk lärt känna mig så säger dom flesta att jag är som värsta nalle björnen liksom som är mjuk inuti men ser kanske hård ut och gillar även hårdrock musik och så, Jag skulle gärna vilja träffa dig nån gång om de går bra för ? kram nallen alexia

Postat av: julia

Publicerad 2011-10-23 22:05:57

måste bara säga att jag tycker dina videoinlägg är otroligt underhållande! haha :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-24 21:01:41

Omg! Riktigt roligt och fin. Dejta mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi