Fråga om barn etc.

Publicerad 2011-09-05 00:31:29 i Damn straight i'm GAY!,

Verkligen inga fördomar även om det nu så kommer låta, men hur tänker du gällande barn i framtiden? Hur tog familj och släkt det när du kom ut? Kommer du någonsin bli tillsammans/ göra något med en kille igen? Har du råkat ut för fördomar/annat negativt gällande din sexualitet? Svar : hej du! Barn , ja du. Vi homosexuella går ju igenom en jävla process för att få barn. Medans heterosexuella knullar och lämnar frun. Så barn ska jag absolut ha. När den rätta dyker upp! Min släkt har inte tyckt att det har varit något problem eftersom jag är som alla andra bara att jag attraheras av samma kön. Det är ingen big deal. Nej jag kommer aldrig träffa killar igen. Skulle jag velat skulle jag inte kommit ut som gay. Klart jag har. Men det är dom som har problem. Inte jag. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi