Information!

Publicerad 2011-09-12 21:29:53 i Allmänt,

VEM

Vem är i rummet med dig? Kelly
Vem fick du senaste sms av? Linda
Vem tänker du på nu? Linda
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du senast i? Lindas&Johannas
Vem önskar du var med dig nu? Samma bokstav som prickarna på min rygg.
Vem är din favoritsläkting? Hela min familj förutom pappa.

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig, båda två.
Var handlar du mest? H&M & På nätet.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Köpte den på Monki
Var åkte du senast bil? När vi hade party i Camillas bil hahahaha

VAD

Vad åt du senast? Lax,ris och sallad!
Vad drack du senast? Jordgubbssaft.
Vad är det för färg på dina byxor? Jag har inga byxor på mig.
Vad är den närmaste saken som är blå? Mina trosor
Vad har du på fötterna? Lindas strumpor
Vad är din favorit färg? Röd,svart,vit,rosa & grå :)
Vilken film såg du senast? Snabba cash
Vad hör du just nu? Maria Montazami haha

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Jaaaadå!
Hånglat på en bio? Klart jag har :) Mys!
Hånglat i skogen? Nej!
Tyckt att din kusin är het? Jag har inga kusiner, men om jag hade.. Visst! ;)
Sovit naken? Varje natt
Kört över hastighetengränsen? Nope.
Målat om ditt rum? Haha jaaaa!
Dansat framför en spegel? Jämt.
Fått hicka? alltid.
Dumpat någon? Mja.. inte stolt över det direkt.
Stulit pengar från en kompis? Varför skulle jag?
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Hahaha ja
Varit i slagsmål? Hahahahh ja!;D 
Smugit ur ditt hus? När jag var mindre haha.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Nej. Blir oftast tvärtom.
Hånglat med en främling? Yep.
Älskar eller saknar någon nu? Maybe.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-13 09:24:43

Varför inte din pappa?

Och vadå för slagsmål?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi