Sena svar

Publicerad 2012-02-01 20:01:52 i Allmänt,

Förlåt för sena svar.. Kommer skriva ut varför i nästa inlägg.
Nu kommer svaren på frågestunden jag hade.
Hur många tjejer och killar har du legat med? :D
Det är privat,hur många har du själv legat med?

vad tycker du om analsex emmy?
är ni vänner än idag?
vad tycker du om analsex emmy?
är ni vänner än idag?
Jag tycker att hon var skönaste bruden när jag kände henne,vi har inte sets på hundra år så
jag vet faktiskt inte. Skulle dock vara kul att träffa henne igen! :)

skulle din flickvän tycka att det vore jobbigt om du hade sex med en kille? skulle du kunna tänka dig att ha det nu?
(jag menar, i ett kille-tjej förhållande så känns de ju generellt som att killen tycker de är ok om tjejen ligger med en annan tjej, typ så länge han får vara med själv)
För det första så har man inte sex med män när man är lesbisk,för det andra är jag singel nu
och för det tredje är det fel på män som tänder på lesbiska, för lesbiska vill inte ha MÄN.

hur träffades du och din tjej, och när blev du av med oskulden med en tjej/kille? :)
Vi är inte tillsammans längre. När jag var 16.

Hur mår du nu? mår du bättre?
Just nu? I livet? Ja du jag vet faktiskt inte.

Har du varit otrogen någongång?
Ja det har jag, inget jag tänker sticka under stolen med.
Men jag lärde mig av mina misstag.

Är det mindre tabu att ligga runt i den homosexuella världen tycker du? det känns som att det ofta uppfattas så.
Folk får väl ligga runt hur mycket dom vill, men då får dom ta konsekvenserna också, och jag skulle inte
vilja ha någon som legat med alla mina vänner. Och nej det är inte mindre tabu,det är äckligt fortfarande.

Hur har killar som du varit tillsammans med/hållt på med reagerat när de fick reda på att du "blivit" lesbisk?
För det första har jag inte "blivit" lesbisk. Jag har alltid varit men om du menar efter jag KOMMIT UT, så har dom inte sagt speciellt mycket.. Ingen big deal.

Vad ska du göra när du tar studenten i sommar? med frisörjobbet och så?
Jag ska flytta ifrån sthlm för det första, sen ska jag kolla något jobb, jag tar allt som det kommer. Spontanitet kommer man långt med. Ödet you know !

är det någon i din närhet, släkt, familj eller vänner . som tagit avstånd eller sagt upp kontakten helt med dig pga din läggning?
PUSS
Nej :) Och skulle det vara så, så är det fel på DOM, inte mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi