Batik-Mönster i vår!

Publicerad 2013-03-05 22:54:25 i Allmänt,

Kommer ni ihåg batikmönster? Det gör jag, och det är väldigt underskattat ska jag tala om för er. Hur snygg outfit har inte jag valt ut här? För under 3000:- dessutom. I sommar så är det ett självklart val att ha någonting på sig som innehåller 90talets trend Batik.

 

Jag har precis klickat hem denna tshirt som kostade 699:- riksdaler, och till ett par vita shorts och ett par vita converse och ett par solglasögon på huvudet så kommer outfiten bli komplett.

Jag tror inte att det är många som vågar ha på sig batik nu för tiden då många anser att det är ”gammalt” eller har gått ur mode. Men det stämmer inte mina vänner, det har precis kommit tillbaka och kommer bli större än någonsin.

Batik är snyggt på klänningar, tshirts och tillochmed tights. Det finns alla möjliga mönster, typer och färger. Men tshirten jag köpt är den absolut snyggaste typen av dem alla. Vad tycker ni om batikmönster?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi