Gayvärlden

Publicerad 2013-03-06 15:58:52 i Allmänt,

En grej jag känner att jag MÅSTE prata om lite.. är gayvärlden.. Eller ja.. flatvärlden. För det är faktiskt en helt annan värld. Jag hade ingen aning om att denna värld ens fanns när jag var i garderoben.
Det var både läskigt, främmane och nästan obehagligt att komma in i den som ett lammkött och inte känna någon alls. Jag ville inte ens vara en del av det, jag tyckte att alla låg med alla, alla hade ätit alla.
Iof så är det i princip sant.. Och jag kom inte in i skiten förän pride 2010.
Sen dess är jag väl fast antar jag.. Fast att jag önskar att jag inte var det. Jag hatar att alla tar mig för en helt annan människa bara för att jag blir kär i tjejer. Jag är inte en konstig varelse alls..
Som när killar frågar "Hur har du sex med din tjej?" då svarar jag "Som du har sex med din bara det att jag inte har snopp". Vilket är så jävla sant.
 
Men det äckligaste av allt i gayvärlden är att folk snackar så jävla mycket skit.
Jag tror ärligt talat att folk hatar mig, bara för att hata mig. Dom har ingen riktig anledning..
Som t.ex förrförra helgen var det en blond tjej som hälsade på mig (nämner inga namn)
och var jättetrevlig.. Och sedan kommer en vän fram till mig och talar om att hon hatar mig, att hon enbart var falsk och att hon talat bakom min rygg. Då undrar jag lite.. hm.. Vad tjänar folk på att prata bakom andras ryggar?
 
Tycker jag något säger jag det TILL personen, inte OM personen bakom dens rygg då det alltid kommer fram i efterhand. Dessutom behandlar jag andra som jag själv vill bli behandlad.
Och ärligt talat, för att runda av detta.. Jag tror att skulle folk inse vem jag är, skulle dom älska mig. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi