Michael Kors

Publicerad 2013-03-06 15:27:04 i Allmänt,

Jag har ju som i tidigare inlägg skrivit om Michael Kors, vilket jag tänker göra många gånger igen då jag absolut ÄLSKAR hans kollektioner. Dessutom är jag på jakt efter en ny sommarklänning.. Ja jag vet att det är lite tidigt ute.

Men att få hem en klänning som man längtar efter att få sätta på sig så blir allt mycket roligare till slut när sommaren väl kommer. Jag har valt Michael. Han gör extremt vackra klänningar men enda problemet är att jag inte kan välja av alla fina. Dessutom har jag precis klickat hem en av hans väskor!

 

 

Jag älskar den och nu är den tydligen slutsåld ! Det gäller att passa på ;)

Grejen med Mic hael Kors är att han vet vad vi kvinnor vill ha. Enkelt men ändå stiligt. När man ser hans kollektioner vill man bara ha allting som visas. Nu fastnade jag för denna väska och kunde inte hålla mig. Har ni varit med om något sånt? När ni fastnar och måste?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi