Redken Extreme

Publicerad 2013-03-06 15:35:58 i Allmänt,

Som ni vet så är jag ju utbildad frisör.. Vilket kommer att ge mig stora möjligheter i framtiden ifall att jag vill hoppa tillbaka till frisöryrket. ;)

Därför tänkte jag dela med mig av mina favoritprodukter för håret idag, som inte är allt för dyra och som är helt grymma för att få det perfekta håret.

Redken har en helt otrolig serie som heter Extreme. Det bygger upp hårstrået innifrån och reparerar kluvna hårtoppar. Prova att endast använda deras serie , schampo plus balsam och inpackning TVÅ gån

ger i  veckan så kommer du märka stor skillnad.

Jag duschar FÖR ofta, alltså blir mitt hår torrt men efter att jag provat Extreme så använder jag numera en badmössa och duschar varenda dag endast kroppen och håret två gånger i veckan med Extreme serien. Jag lovar er resultat! Det var mitt tips för idag, hoppas att ni letar upp produkten och att ni sen talar om hur bra den var ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi